Promotieactiviteiten “Smartlappenkoor de Waterlanders”
“De Waterlanders” staat voor echte polderzangers. Wij leven op de bodem van de voormalige Zuiderzee en pinken af en toe ook een traantje weg. Een koor wat bestaat uit een gezelligheidsgezelschap. EFFanders heeft zich ingezet om de activiteiten, optredens en het “Rob Massee Festival” meer bekenheid te geven.
Narrowcasting – Advertenties op TV schermen in de supermarkten van Lelystad
Verschillende supermarkten o.a. Albert Heijn Voorhof in Lelystad biedt de mogelijkheid om evenementen te promoten op de zes beeldschermen in de supermarkt.
Postcard maketing – ansichtkaart
Ansichtkaarten gebruiken als communicatiemiddel. Het is een betaalbare en effectieve manier om je relaties te onderhouden. Smartlappenkoor de Waterlanders heeft een doelgroep die veel waarde hecht aan een persoonlijk kaartje.
Ontwerp & realisatie Roll-up banners
Met roll-up banners heb je een effectieve manier om je naamsbekenheid te vergroten. Bij Smartlappenkoor de Waterlanders is de Roll-up banner bij elk optreden prominent opgesteld zodat het voor toeschouwers duidelijk is welk koor er optreed.
Groepsfotografie
–